måndag 1 december 2008

x Välkommen hem! ;D

Förlåt för att jag inte skrivit på ett bra tag nu, har inte haft den rätta känslan inne, och jag har inte fotat på jättelänge. Dessutom har skolan plötsligt kommit på att ojsan, det fanns visst en sådär 10 prov som vi glömt att ha och som måste vara gjorda innan jul.. i princip.

Förrsten, nu har Lotta kommit hem från USA! WIIE! Det måste kännas konstigt att vara tillbaka i Sverige efter att ha bott i Amerika i ett helt år. Kanske en lättnad, kanske jättejobbigt... vad vet jag? Jag menar, jag var över i en dryg vecka och det kändes som om allt var helt upp och ner när jag kom tillbaka, hur skulle det då kännas att vara borta så länge gånger 52? Det kommer jag nog aldrig få reda på... hoppas jag. Det skulle väl vara om mina föräldrar tryckte ner mig i en resväska och skickade mig till Australien, men den historien tar vi en annan gång.
*kort fundering*
Det hade inte förvånat mig om de hade gjort det, haha.

Glöm inte att kika in på min deviantart förresten!
http://mydawn.deviantart.com/

Inga kommentarer: