lördag 21 juni 2008

x Midsommar

Ja, då är vi äntligen framme vid ännu en riktigt svensk, dvs regnig, midsommar. I år blev den dock firad utan dans runt midsommarstången, och det måste vara första året på länge som jag inte haft kexchoklad att tugga på dagen efter. Sorgligt, bäst att som plåster på såren köpa lite extra godis nästa gång jag får tillfälle...
I vilket fall körde vi istället direkt till mina kusiner. Där blev det jordgubbar, grillat, och annat mums som hör midsommaren till - innan jag och en av mina kusiner kilade iväg till en fest med våra (f.d.) klasskompisar. ;]
När jag senare kom hem var jag allt för pigg för att sova, så istället satte jag på datorn för att se om någon trevlig prick var inloggad. Jag vet egentligen inte riktigt vad jag hade förväntat mig - det är klart att ingen är inloggad klockan 2 på midsommar. Oavsett satt jag sen uppe till klockan halv 3 (woops..), innan jag kom på att det kanske var dags att lägga sig... gääääsp.

Inga kommentarer: