söndag 26 oktober 2008

x Kaninisen

Här sitter jag och lyssnar på Kev och hans trevliga LAN-kompisar som babblar i mitt öra, och har absolut inget att göra. ^^' Otto den lilla sömntutan gick ju och la sig tidigt, så jag får helt enkelt ta och underhålla mig själv. För jag är inte ett dugg trött, konstigt nog. Jag menar, Peter, Kev och Otto har ju kört helt slut på mig med kortspel, monopol, singstar och (tro det eller ej) twister.

Oavsett tänkte jag skriva ett par rader om min lilla ninis, den lilla stackaren har ju (troligen) fått urinvägsinfektion och är nu inne på sin andra medicinkur. Men ja, som de flesta vet är min kanin lite småkonstig, och hon fullkompligt älskar min morot/medicin-röra. *urk*

Nej, jag måste verkligen fota lite mer så att jag har något att lägga upp, annars är det ju inget kul att läsa... x]

1 kommentar:

Kramglad sa...

Det är roligt att du skriver e blogg också . Annars har jag ganska koll på ditt liv x'3 Menmen Elin , du kanske kan följa min lbogg osså ? (A) <3