torsdag 7 augusti 2008

x Allt och ingenting

Idag har jag haft en allmänt lugn dag, inget särskilt har hänt och jag har gjort allt i snigelfart. Typ.. ätit en macka i en halvtimme. Nåja (någon som har lagt märke till att det är mitt nya favorituttryck? inte? lägg det på minnet), är det lov så är det.
På tal om lov har jag en massa saker som jag skulle ha gjort men som inte blivit av, och jag har en massa saker som jag vill göra men som jag inte orkar. Jag har härmed konstaterat att jag är den lataste människan jag känner.
Förresten, jag hade sett fram så emot hästmässan i jönköping. Men dumma någon hade tydligen ställt in den för i år. Typiskt.
Därför gör jag nu såhär:



Skämt åsido, försökte göra en improviserad "kasta-hjärtat-i-soptunnan-bild", men tyvärr hade jag inte rätta känslan inne så den blev ganska misslyckad. Nåja, bättre lycka nästa gång. x]

Inga kommentarer: