tisdag 1 juli 2008

x Champis på äventyr :3

Idag är det faktiskt varit riktigt fint väder för en gångs skull - solen skiner och fåglarna kvittrar. Lite blåsigt är det kanske, men det får man ta. ;] Oavsett var det självklart att min lilla ninis skulle ut på gräset en sväng, och för ovanlighetens skull tänkte jag att släppa ut henne löst i trädgården. Löst och löst, det är nät runt hela trädgården, men det är nog så svårt att få tag på den lilla rackaren igen.. Särskilt när hon får för sig att gå på upptäcktsfärd i rabatten och vägrar att komma ut igen förrän om en timme. x_x Jag som hade planerat att fota henne blev såklart nog så otålig, och råkade istället få lite växter på bild. Kaninbilder blev det inte den här gången, men kanske imorron? Vi får väl se. :]

Har förresten införskaffat en del inför min USA-resa igår och idag. Resväska, pengar, adapter och diverse underhållning under flygturen. Nu är det bara den enorma godispåsen som saknas, sen är jag redo att ge mig av! ;D

Inga kommentarer: