söndag 20 april 2008

x Kameratillbehör och skor

Beställde en del "tillbehör" till min kamera i veckan, och fick hem dem i torsdags. Det blev så mkt som ett objektiv (Sigma, 70-300), ett nytt stativ, en fjärrkontroll och ett UV-skydd för att skydda linsen. Så nu är jag fattigare än vanligt, men ack så glad! ^_^ Har varit ute och tränat på att fotografera med det nya objektivet på eftermiddagen, eftersom jag på förmiddagen varit iväg och fått tag på ett par nya skor. *äntligen*
Har dessutom varit på stadsbiblioteket och lånat några faktaböcker om 2:a världskriget och om Pennsylvania (glöm inte att berätta allt bra du vet Lotta! xD) inför ett par skolarbeten. Puh.
Mot kvällen till drog Otto med mig på en lagom lång cykeltur, jag planerar redan vart jag ska cykla för att få de bästa hästbilderna.. x]

Inga kommentarer: