torsdag 7 februari 2008

x Nationellt prov

Väder: Solsken
Temp: +4 ○C

Hade nationellt prov i svenska idag. O_o Valde skrivuppgiften som handlade om "stress", passande med tanke på hur stressad jag blev när jag upptäckte att det bara var jag som lagt ner pennan efter ca. 2h. Är lite orolig över om jag skrev för lite eller något, för alla andra verkade skriva 10 sidor med tanke på tiden det tog.. xD Så medan jag satt där och väntade på att alla andra skulle bli klara planerade jag hur jag skulle ta ut Champis och hoppa i det superduperfina vädret. ;]
Behöver jag berätta att mina planer gick i kras, som vanligt, på grund av en dum buss som var försenad? Självklart hann solen gå ner innan jag var klar att ta ut henne, så det blev inget med det. Istället tog jag ut kameran en sväng och fotograferade issekatten *igen* Man måste ju passa på när man fått tag på en bra fotomodell! ;D

Inga kommentarer: