torsdag 7 februari 2008

x Familia och musik (!! O_o)

Väder: Växlat hela dagen, helgrått, regn, solsken
Temp: +6 ○C

Igår var jag inne på köpcentret med det mest fantasilösa namnet som finns - Familia - och försökte få tag på en ny "tjocktröja". Det gick dock inte särskilt bra, men fick istället tag på ett par skidglasögon till sportlovet då jag ska till Åre med mina kusiner.
När jag kom hem hade pappa snott internetet, så jag kunde med andra ord inte uppdatera bloggen... men jag tror ni klarar er, kanske rent av tyckte det var skönt att slippa läsa ännu ett extremt onödigt inlägg? Haha xD
Förresten! Har jag nämnt att jag, förundrad av mig själv, har upptäckt att jag gillar power metal? Eller ja, åtminstone de två band jag hittills lyssnat på. Är särskilt förtjust i "Nightwish" som jag just nu tjatar ut totalt. O_O

Inga kommentarer: