lördag 2 februari 2008

x Fredag

Väder: Regnigt, grått
Temp: +4 ○C

Äntligen har skolan slutat, och det är FREDAG! Helg sköna helg.. ;]
Och vad är en fredag utan ridning? Ingenting tror jag. Eller kanske en mysig hemmakväll med godis och tv.. men så kan man ju inte tänka. Eller? Nu förvirrar jag mig själv, som vanligt. x_o
I vilket fall har jag någon sorts häst-abstinens som verkligen försöker ta död på mig, så det är nog bäst jag åker till ridskolan i vilket fall. Annars kommer jag inte leva länge till.

Får passa på att ursäkta det felaktiga datumet på några av inläggen, har fortfarande inte fått rätt på det. I helgen får det bli en stor genomgång av bloggen tror jag. ;)















Såhär trevligt väder har vi.. regnigt, ruggigt och grått.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lika fint som här då... :/